torsdag 23 januari 2014

Det var en gång en tulpan...


 


12 kommentarer:

  1. Så roligt, jag ser det som en ny blogg, eller hur?! Och du hälsade på hos mig, riktigt trevligt och du är så välkommen tillbaka!
    Du har också tulpaner, men med lite mer färg än mina. Mina är lite bleka, men det var dom som verkade bäst.
    Din blogg ser jättefin ut!
    Agneta kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du spräckte nollan! Din kommentar blev först på sidan. Önskar jag hade lika fint namn på bloggen som du... vem vill inte komma till Snäckskalsdalen. Skulle också kunna vara titeln på en underbar sagobok. Jag återkommer med all säkerhet. Tack för din snälla kommentar.

      Radera
  2. Hej! Så roligt att du hittade till mig, alltid kul när någon lämnar en liten hälsning, eller hur! Har du precis börjat att blogga? När jag skulle hitta till dig klickade jag på ditt bloggnamn i kommentaren hos mig och kom då till en sida jag ännu inte har hunnit bekanta mig med, googles cirklar. Jag måste erkänna att jag har alldeles för dålig kunskap om det och det tog en liten stund innan jag klurade ut var jag skulle klicka för att hitta din blogg. Det ska blir roligt att följa dig i din trädgård!/Merja

    SvaraRadera
    Svar
    1. Javisst är jag nyfödd bloggare! Antagligen därför jag blev "inlurad" i Google+ utan att fatta vad det handlade om. Låter ju mer som ett hinder än ett sätt att dela information när det inte ens är självklart hur man hittar bloggen. Attans också! Har försökt ta mig ur, men det är förstås inte lika lätt. Man säger att det kan ta upp till 10 dagar.
      Det ska bli roligt att följa dig också!

      Radera
  3. Märks att du är fotograf! Tjusiga bilder. Lagt till dig i min läslista! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla! Ska försöka ha en blandning på bloggen mellan informativa snabbbilder från mobilen och såna som jag kanske lägger ner lite mer jobb på.

      Radera
  4. Hej igen och välkommen! Ser fram emot vackra bilder. Jag är också ny, började blogga i november. Det hjälper en att överleva vintern. Och snart, hoppas vi, börjar den nya säsongen!
    Ha en bra söndag
    Marta

    SvaraRadera
    Svar
    1. Så roligt att du hälsar på och får mig att känna mig så välkommen, goe dig! Skönt också att det inte bara är jag som är ny även om du säkert hunnit lära dig det mesta. Skön söndag önskar jag dig också

      Radera
  5. Tjusiga bilder och spännande med din nya blogg, jag kommer att återvända . Trevlig kväll till dig / Anna

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det behövs lite färg så här års! Önskar dig också en fin kväll

      Radera
  6. Oj, vad glad jag blev över din kommentar på min blogg! Är själv ny i bloggvärlden och då blir man så glad över en kommentar. Det är extra spännande att du i ditt bloggnamn har med ordet rost, vilket är ett måste i min trädgård. Ser med spänning fram emot att få följa dig.
    Må så gott!

    SvaraRadera
  7. Älskar rost och det finns det mycket av i min trädgård ska du få se. Det ska bli kul att följa dig också!

    SvaraRadera